hou kom ik aan points

voor de nintendo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat zijn points?

Antwoorden (5)

Die kun je kopen bij bijvoorbeeld de mediamarkt. Daar hangen ze bij de nintendo producten. Dan kun je je points opwaarderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ze ook volgens mij ook bij Gameplaza of game menia kopen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet ze gaan kopen.
Enkele winkels die dat normaal hebben:
Fnac,Game Mania...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Dixons zijn ze te koop, zie deze link maar: https://dixons.nl/artikel/7081970/NINTENDO_Wii_2000_Points_card

Verder zijn ze ook te koop bij o.a. Free Record Shop, Gamestore E-Plaza, Mediamarkt, V&D, Bart Smit, Intertoys en allerlei andere zaken waar ze games verkopen.

Meestal liggen ze achter de kassa, gewoon even vragen of het op voorraad is.
Kimath
13 jaar geleden
kopen via paybel ofzo