Bestaan er nederlandse sites waar je nog alleen particuliere tweedehands dingen kan kopen

Stel je zoekt bijvoorbeeld een auto....op marktplaats kom je dan heel sporadisch een advertentie tegen van "ome Jan in de straat". Het meerendeel zijn advertenties van opkopers en ander handelaren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag!
ik zocht schutting voor in de tuin. 600 bedrijven en 2 particulieren
en bij andere rubrieken word je ook gek van alle handelaren ik ga je vraag volgen!

Antwoorden (3)

Op EBAY en MARKTPLAATS zijn de handelaren in de minderheid mbt tweedehands goederen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet waar.
Het valt mij ook altijd zo vreselijk tegen hoeveel
professionele lui daar zitten.
http://www.tweedehands.nl/ ?

en op marktplaats kan je wel uitgebreid zoeken en de optie nieuw / zo goed als nieuw uitgevinkt laten, dan filter je deze mensen er wel uit.
13 jaar geleden
Je kan die handelaren ook makkelijk herkennen doordat ze meerdere auto's in meerdere advertenties hebben...