Hoe zet ik de NAT van mijn internet open?

Dit om een betere verbinding te kunnen krijgen met mijn Xbox 360. Nu is deze moderate, en hij moet naar open.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Surg naar je router. Zet daarvoor 192.168.1.1 (het adres van je router/gateway) in je adresbalk. Zoek naar portvrijgave en zet voor je XBox de juiste poorten open.

Toegevoegd na 23 seconden:
surg=surf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoeft geen 192.168.1.1 te zijn, kijk in cmd naar de gateway"cmd -> ipconfig" hier "http://portforward.com/" heb je een website waar veel voorbeelden op staan. Ht kan ook zo zijn dat je na de 1ste router ook nog een modem hebt, Ip daarvan "cmd -> tracert domeinnaam.nl" daar zal je waarschijnlijk ook nog poorten moeten forwaren.