Is er een site waar ik kan zien welke torrents beschikbaar zijn voor download? Een soort menukaart voor films en muziek dus.

Ik download tot op heden altijd via usenet en kijk vooraf wat er beschikbaar is op FTD. Is zoiets er ook voor torrents? Dus niet een site waar ik kan zoeken op basis van wat ik opgeef, maar een overzicht wat beschikbaar is.

Omdat mijn nieuwe netwerkschijf standaarprogrammatuur heeft voor het downloaden van torrents en niet usenet, wil ik eens kijken of ik hier iets mee kan.

13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

pirate bay en dan op recente torrents klikken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is zwaar illegale shizzle (volgens stichting Brein tenminste)..

Brein is druk bezig om al die torrent sites onderuit te halen dus ga er maar vanuit dat de goeie torrent sites nooit lang in de lucht blijven.