Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Speedtouch 510i instellen als switch?

Hallo,
ik heb hier een Speedtouch 510i vroeger van KPN staan.
Ik wil hem instellen als switch voor mijn UPC modem.
De Speedtouch wil de ene keer draadloos doen met moeite maar de andere keer helemaal niet.
Ik kan hem met kabel ook niet fatsoenlijk linken dat ik met de pc op internet kan. Mijn besturing's systeem is Windows 7 64b.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
654

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is zowiezo niet mogelijk om hem als switch te gebruiken aangezien je van een Router geen Switch kan maken. Simpelweg omdat een Router netwerk layer 3 gebruikt en een standaard switch Layer 2.

Hoe dan ook, zolang je alleen de netwerkpoort gebruikt en niet de WAN poort dan heb je een netwerk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon een utp kabeltje van je upc modem in een utp ingang van je speedtouch doen (let op niet in je internet verbindig) en dan werkt het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd, maar dit wil niet werken.
Hij krijgt wel(draadloos en bekabeld) verbinding met de Speedtouch maar hij wil geen internet doorlinken.
Als een UTP tussen modem en dan direct pc doe heb ik wel internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even bij je instellingen kijken in de speedtouch en daar het modem gedeelte uitzetten

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding