Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb draadloos internet van Ziggo, de laptop werkt perfect maar ik krijg mijn IPAD niet verbonden. Iemand een tip ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
589

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het zal wel een open deur zijn, maar heb je de juiste toegangscode van je router wel goed ingevoerd ? De code is bij de meeste routers hoofdlettergevoelig. Vraag anders even bij de buren of je mag inloggen op hun netwerk en als dat wel lukt dan ligt het in ieder geval niet aan de Ipad

Toegevoegd na 7 minuten:
Misschien is de Ipad nog zo nieuw voor je dat je niet kunt vinden waar je het netwerk kunt instellen. Dat zit onder het icon "Instellingen" , dan "netwerk", da Wi-Fi en daar krijg je te zien welke netwerken er bij je in de buurt zijn. Het schakelaartje Wi-Fi natuurlijk evn op blauw zetten. Tik je eigen netwerk aan en dan wordt naar je toegangscode gevraagd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een router er tussen staan? Heeft je IPAD een draadloze applicatie? Heb je deze wel ingeschakeld?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het netwerk wel ziet op de iPad maar niet verbonden krijgt kan het ook aan het kanaal waar de router op uitzendt liggen. Als je wilt weten hoe je dit veranderd, reageer dan even op dit bericht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reset anders de router eens, even de stekker er een paar minuten eruit halen.
Na 10 minuten zou het Internet het weer moeten doen, maak dan weer verbinding met je iPad en vul het juiste wachtwoord in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding