Nieuwe toepassing: zoveelste in de puntenranglijst.

Vinden wij dit leuk? Is dit een toegevoegde waarde?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geantwoord dat deze feature me in het geheel niet interesseert.
Maar de dienstdoende moderator vond dit toch wel erg beledigend.
Waarom, is me een raadsel, maar het zij zo.
In ieder geval, dit is mijn antwoord op je vraag.

Antwoorden (20)

Ik ben gek op statistieken - dus laat maar komen die nieuwe gegevens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhm, het is er al. Kijk maar eens op je profiel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En jij staat 14de ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verhip... Nog 13 om in te halen! ;)
Xinix zal wel lukken, want die houdt op bij level 10. Maar tegen de overige 16 miljoen Nederlanders kan ik niet op... Zou ik eerst ontslag moeten nemen en andere hobby's kiezen.
Ik vind het een leuke toevoeging. Zelf was ik een tijdje uit de top 10 gevallen en op dat moment vond ik het wel erg handig om te weten hoe lang het nog duurde voordat ik er weer in stond. Of er nog mensen waren die meer dan mij hadden (behalve de top 10). Nu kan je dat allemaal zien. Ik stal zelf in de top 10 dus kan altijd mijn positie controleren. Maar als ik dat niet stond vind ik het erg leuk om te weten welke positie ik wel sta. Goede toevoeging dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jinx;

Grappig, meer niet. Ik hecht er geen waarde aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed, ik zit steeds daar te kijken nu...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Steeds te kijken? hoef jij toch niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag me toch altijd weer af hoe intressant jouw leven is .....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Farstar: wat is dat nu voor onzin... Moet je zelf maar harder werken (of juist niet? :P) als je 'm in wilt halen ;).
Maar als ie op level 10 zit dan stopt ie, denk ik.
@che: het was ook grappig bedoeld van hem, uiteraard...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Farstar, ik nodig je uit... bij deze...
Het is wel leuk: beetje competitiegevoel kweken:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het viel mij pas vandaag op..... Maar ik vind het wel grappig, ben nu 211e op de puntenranglijst, maar vind het niet echt superbelangrijk ofzo.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het aantal punten dat ik heb niet erg belangrijk, dus echt een waardevolle toevoeging vind ik het persoonlijk niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is wel leuk om te weten maar verder niet zo spannend
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik nou nog maar kan slapen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zzzz, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik vind het wel grappig.
Het geeft wel een beetje een beeld van de totale groep gebruikers als je dat vergelijkt met je eigen gebruik van GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snik, ik sta 40ste...wat erg! Het is inderdaad wel leuk om statistisch bij te kunnen houden (maar dat kon toch al met 'je hebt meer punten dan xx% van de leden'), maar of het echt toegevoegde waarde heeft....Ik zou toch eerder die profielbeoordeling die al een paar keer is geopperd zien als een 'nieuwe toepassing'. Hiermee hebben nieuwkomers een mogelijkheid om te zien of iemand een 'betrouwbare bron' is. Ik vermoed namelijk dat er best wel wat mensen op nummer 100 of 150 staan, die betrouwbaardere informatie leveren (en dus betere antwoorden) dan sommige mensen die nu in de top-tig staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het geeft wel een idee hoe actief je bent (op GV...) in verhouding met mede GV-ers, omdat je kunt zien of je stijgt of daalt. Aardig om te weten, meer niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke info, alleen jammer dat je niet een lijst kan bekijken waar alle leden op een rijtje staan.

Of je er waarde aan hecht ligt aan jezelf. Het is voor mij niet waardevol omdat ik er op geen enkel manier beter van wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm ik zit op 122 nog even volhouden dus...

Maar ja wat moet ik met die informatie en die punten ? Ik kan op dit moment voldoende doen op GV. Dus wat mij betreft is het niet nodig. Wel leuk om te zien !

Toegevoegd op 03-06-2009 13:28:54
misschien ook wel leuk om die ranglijst ergens te kunnen zien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Damn, ik ben nummer17. Ik breng duidelijk véél te veel tijd door op GV!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had het nog niet eens gezien en het zegt me niet zoveel. Net als de Top 5 waar ik tot mijn verbazing ineens in stond deze week. Nu heb ik meer tijd en reageer ik vaker, ik krijg regelmatig plusjes en geef hier en daar 'het beste antwoord.'

Als ik een week inactief ben sta ik niet meer in de Top 5 van vandaag of deze week en word ik links en rechts ingehaald. Het is wel grappig maar ik vind het allemaal erg relatief en ik kan er niet veel mee. Voor mij geldt dat het leuk is om geprikkeld te worden door bepaalde vragen en ik vind het leuk om te verwoorden en te argumenteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het een goeie toepassing! Het houd me wel bezig moet ik toegeven, het is nu echt een wedstrijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben er niet zo voor. Als iemand zichzelf graag bovenin ziet staan, moedigt het diegene aan om maar zoveel mogelijk berichten te plaatsen. Zolang dat nuttige info is, is dat niet erg, maar ik weet van andere forums waar zulke standen worden bijgehouden, dat sommigen alleen maar posten om zoveel mogelijk punten te scoren.
Trouwens, wat hebben we eigenlijk aan deze informatie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind het leuk, van mij mogen alle statistieken er op staan, misschien moet niet alles door iedereen mee te lezen zijn en dat je alleen de statistieken van je eigen account kan zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt nieuw is het niet. Eerst stond er ...% heeft meer punten. Dat vinden veel mensen lastig te interpreteren. Het idee achter de punten is dat je hierdoor gemotiveerd wordt om antwoorden te geven. De dames en heren hiernaast leveren bijna dagelijks dat bewijs.

Het zou zo een psychologisch experiment kunnen zijn. En anders duikt er ongetwijfeld een keer een student bovenop. Het maakt ons brein kennelijk helemaal niet uit wat voor beloning het is. Als er maar een beloning is.