Ik wil bij Youtube een account aanmaken, maar als ik dat probeer krijg ik dit: Helaas. Op basis van de ontvangen gegevens kunnen we ... (lees verder)

Hallo allemaal,

Ik wil bij Youtube een account aanmaken, maar als ik dat probeer krijg ik dit:

Helaas. Op basis van de ontvangen gegevens kunnen we je niet registreren voor YouTube.com.

Kan iemand mij helpen of iemand die hier ervaring mee heeft vertellen hoe die het heeft gedaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Moet je niet 16+ zijn, ik moest een keer registeren omdat ik 16+ filmpje wou kijken, of 18+, maar dat weet ik niet meer, misschien moet je dat eens proberen?

Want hoe ik het lees, is alles goed verzonden, maar op basis van je ingevulde gegevens willen wij je geen account geven, het is maar een gokje, maar ik denk toch dat het zoiets is, laat her maar weten, ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk :)

Anders krijg je wel een account van mij, ik heb er nog een paar volgens mij. Die mag je dan gewoon hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Heb je op je IPnummer ooit een ban ontvangen? Ben je ooit verbannen van een internetforum?
Verder zou ik het niet weten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een Gmail-account? Zo nee, maak er eentje aan en probeer het eens daarmee. Youtube is namelijk van Google.
escape
13 jaar geleden
Soms werkt het gewoon niet en moet je gewoon alles wissen wat je hiervoor hebt aangemaakt en simpelweg een nieuw account aanmaken zowel op google als op you tube.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent te jong.
Verwijder je cookies en verfris de pagina doe gewoon alsof je 100 jaar bent.