Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil bij Youtube een account aanmaken, maar als ik dat probeer krijg ik dit: Helaas. Op basis van de ontvangen gegevens kunnen we ... (lees verder)

Hallo allemaal,

Ik wil bij Youtube een account aanmaken, maar als ik dat probeer krijg ik dit:

Helaas. Op basis van de ontvangen gegevens kunnen we je niet registreren voor YouTube.com.

Kan iemand mij helpen of iemand die hier ervaring mee heeft vertellen hoe die het heeft gedaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
532

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Moet je niet 16+ zijn, ik moest een keer registeren omdat ik 16+ filmpje wou kijken, of 18+, maar dat weet ik niet meer, misschien moet je dat eens proberen?

Want hoe ik het lees, is alles goed verzonden, maar op basis van je ingevulde gegevens willen wij je geen account geven, het is maar een gokje, maar ik denk toch dat het zoiets is, laat her maar weten, ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk :)

Anders krijg je wel een account van mij, ik heb er nog een paar volgens mij. Die mag je dan gewoon hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Heb je op je IPnummer ooit een ban ontvangen? Ben je ooit verbannen van een internetforum?
Verder zou ik het niet weten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een Gmail-account? Zo nee, maak er eentje aan en probeer het eens daarmee. Youtube is namelijk van Google.
(Lees meer...)
escape
13 jaar geleden
Soms werkt het gewoon niet en moet je gewoon alles wissen wat je hiervoor hebt aangemaakt en simpelweg een nieuw account aanmaken zowel op google als op you tube.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent te jong.
Verwijder je cookies en verfris de pagina doe gewoon alsof je 100 jaar bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding