Hoe kan ik er voor zorgen dat als een kind op internet informatie zoekt over poezen er alleen informatie over katten komt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Rieneke1
13 jaar geleden
haha, goeie vraag!

Het beste antwoord

Je kan een programma installeren die zgn oudertoezicht houdt. Hierdoor worden 'gevaarlijke'websites tegen gehouden.
Voor een gratis exemplaar zie link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je Firefox installeert als browser kun je safesearch instellen en dan blijven de stoeipoezen buiten beeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook Google kent een functie safe search. Deze werkt heel goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je ipv poezen/poes bij google katten invullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast de gegeven antwoorden kan je ook een browser downloaden die uittermate geschikt is voor jouw kind. Een vb daarvan is bv Mybee http://www.mybee.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kunt u gewoon doen door de windows internet instellingen in het configuratiescherm te wijzigen zodat grove taal sex en geweldsites geweerd worden voor uw kind.Maak voor uw kind een speciaal account aan met deze instellingen en voor uzelf een apart account met een wachtwoord.

Toegevoegd na 14 minuten:
Het programma heet "windows live family safety" en zit in windows live 2011 en kunt u zelf naar uw eigen hand zetten.