Waarom kan ik via m'n GSM niet profielplaatjes toevoegen hier?

Ik heb net wel een profiel aangemaakt via m'n GSM (LG KC 550 pink),maar kan geen profielafbeelding vanaf m'n GSM downloaden voor m'n profiel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Kimath
13 jaar geleden
Probeer het anders eens via de pc, dat gaat wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja met pc gaat het wel inderdaad,maar IK wil juist via mijn GSM dit doen,want ALS laptop van me stuk gaat wil ik gewóón kunnen blijven internetten.Snap je?
Ik ga nu toch maar eventjes een afbeelding via pc neerzetten.
;-)
Kimath
13 jaar geleden
Als je eenmaal plaatje via pc er op hebt gezet, blijft die daarna gewoon online staan, ook al internet je daarna via gsm. Ik zie dat het gelukt is :)

Het beste antwoord

Misschien dat de afbeeldingen op je telefoon geen .gif of . jpeg afbeeldingen zijn, waardoor de website ze niet herkend.