Als alles straks via internet digitaal is, en er word een EMP (electromagnetic pulse) afgevuurd, zitten we dan meteen weer in de jaren '20?

Kan een EMP het internet vernietigen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We weten nu hoe we het moeten maken, dus terug in de jaren 20 niet meer. mochten we ooit een kolonie op Mars stichten beginnen we ook niet vanaf de oertijd;) Het zal wel tijd kosten om veel dingen te repareren denk ik.

Het beste antwoord

Ik heb wel eens een documentaire gezien over dit onderwerp en dat was nogal angstaanjagend. De hele mensheid zal dan naar de knoppen gaan. We zullen niet terug gaan naar de jaren 20, maar naar nóg eerder.
Brrr....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, het internet heeft niet echt een centraal punt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus het hele internet uitvagen zal niet zomaar gaan. Maar de informatie op de getroffen servers kan zo wel uitgewist worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen plaatselijk is het internet niet meer bereikbaar en zijn er geen sites uit die omgeving meer in de lucht