Windows internet explorer opent alleen in de taakbalk, en het scherm wordt dus niet geladen.

help mij alsjeblieft!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Start Internet Explorer zonder invoegtoepassingen via onderstaande stappen om te controleren of dit de oorzaak is. Indien op deze manier Internet Explorer wel start voer dan de volgende “fix” uit om alle niet-Microsoft invoegtoepassingen uit te schakelen. http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Als u Internet Explorer wilt starten in de modus Zonder invoegtoepassingen, klikt u op Start, vervolgens wijst u achtereenvolgens Alle programma's, Bureau-accessoires en Systeemwerkset aan en ten slotte klikt u op Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is misschien zeer simpel gedacht, maar gebeurt dit ook nog nadat je de computer een keer opnieuw hebt opgestart?

Toegevoegd na 53 seconden:
Ook zou je via Alt+Tab kunnen kijken of het scherm niet toch geladen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou kunnen proberen een nieuwe(re) versie te installeren. Meer dan dit weet ik er ook niet van, helaas. :)
Kun je met je rechter muistoets op de internet explorer in je taskbar klikken en dan voor maximeren/full screen kiezen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan proberen om via onderstaande link je Internet Explorer opnieuw te installeren of te repareren.