hyves pagina's verwijderen

hallo,
ik wil graag weten hoe je hyves verwijderd maar dan niet mijn eigen hyves of vrienden van me hyves maar bijvoorbeeld wk2010.hyves bijvoorbeeld! want ik heb er namelijk nog wel veel en ik wil me daar graag van afmelden maar moet ik dat dan allemaal 1 voor 1 doen of kan het ook op een andere manier, graag een antwoord! alvast bedankt m.v.g dominic

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

In de rubriek 'Over Hyves' vind je de functie FAQ / Contact. Als je daar onder 'Afmelden bij een publieke hyves' kijkt, zie je de volgende mededeling:

'Ga naar de hyve waarvoor je jezelf wilt afmelden en klik op Afmelden onder het logo van de hyve'.

Hyves geeft verder geen info over dit onderwerp, dus je moet je blijkbaar voor iedere publieke hyve apart afmelden. Het is niet anders.