Ik kan niet een losse webcam: ik wil geen video gesprek sturen ik wil los een webcam sturen alleen van hem / haar of alleen van mij .weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ik kan dus alleen nu een video gesprek starten maar dat wil ik niet want de gene tegen over mij met wie ik wil gaan cammen zijn pc loopt vast als we een video gesprek starten voorheen kon op die cam teken drukken dan konden we het 1 voor 1 openen maar dat kan nu niet :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke versie van MSN gebruik je? Als je MSN 2011 (de Beta-versie) gebruikt zullen allebei de cams aanmoeten. Desnoods draait de ander zijn webcam weg.

Antwoorden (1)

Je vraag is heel raar gesteld maar ik begrijp klein beetje wat je bedoeld , want ik heb ook zoiets gehad ( ik kon ook alleen videogesprek doen ) via msn (dat bedoeld u ook neem ik aan ) en ik kon niet doen dat de ene zijn webcam wel aan had en de andere niet. Dan moet je een andere msn downloaden hoogstwaarschijnlijk want bij mij was dat ook de probleem.