Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan niet een losse webcam: ik wil geen video gesprek sturen ik wil los een webcam sturen alleen van hem / haar of alleen van mij .weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
538
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ik kan dus alleen nu een video gesprek starten maar dat wil ik niet want de gene tegen over mij met wie ik wil gaan cammen zijn pc loopt vast als we een video gesprek starten voorheen kon op die cam teken drukken dan konden we het 1 voor 1 openen maar dat kan nu niet :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke versie van MSN gebruik je? Als je MSN 2011 (de Beta-versie) gebruikt zullen allebei de cams aanmoeten. Desnoods draait de ander zijn webcam weg.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je vraag is heel raar gesteld maar ik begrijp klein beetje wat je bedoeld , want ik heb ook zoiets gehad ( ik kon ook alleen videogesprek doen ) via msn (dat bedoeld u ook neem ik aan ) en ik kon niet doen dat de ene zijn webcam wel aan had en de andere niet. Dan moet je een andere msn downloaden hoogstwaarschijnlijk want bij mij was dat ook de probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding