Waarom scrollt mijn browser naar boven wanneer ik op GV bij een vraag op het getal voor 'reacties' klik?

Het viel me op dat, wanneer ik op het getal voor het woord 'reacties' klik, mijn browser een stuk naar boven scrollt. Wanneer ik op 'reacties' zelf klik worden netjes alle reacties op de betreffende vraag getoond. Dit effect treedt ook op bij andere browsers.

Dit is de code van een betreffende regel. Wie ziet de fout?

0 reacties  |

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hier ook al tijden last van, goeie vraag +1 dus. Mij was het helemaal nog niet opgevallen dat dat komt omdat je op het getal klikt. Hopelijk wordt deze bug snel gefixt want ik ergerde me er al wel ff aan.

Het beste antwoord

Firefox heeft het ook. Aan de HTML-code te zien is het inderdaad een bugje. Iets met de die wel rond het getal, maar niet rond het woord reacties staat. Die doet iets raars.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Goed gezien. Ik zou deze vraag doorspelen via de link onder Contact. Het is waarschijnlijk een foutje in de code.

Toegevoegd op 31-05-2009 15:28:46
Alleen het klikken op de tekst reacties werkt goed en dit hoort natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat gebeurt als je nog andere reacties open had staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mmh. als ik op jouw "0 reacties" klik gaat de pagina ook omhoog, en dat terwijl er verder geen openstaande reacties zijn.. ps. die 0 wordt NU een 1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm... Bij mij gebeurt dat niet. Ik gebruik trouwens Opera:
http://snapshot.opera.com/windows/o100s_1535m.exe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij firefox gebeurt het ook als er verder geen enkele reactie openstaat.