bestaat er een kabel voor internet en tv. ineen. Ik heb in het huis kamers met een aanvoer en wil hier tv. en internetaansluiting. Hoe los ik dit op

Nu heb ik alles in een van ziggo tv,radio,telefoon,internet en wil graag in het gehele huis goed tv. beeld en snel internet. maar heb in de meeste kamers maar een aansluitmogelijkheid.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je hebt voor internet routers. Als je er 1 beneden zet, kan je door het hele huis internetten. Ook heb stopcontact internet stekkers. Het stroomnet dient dan als stroomnet en internet aansluiting tegelijk. Deze kastjes zijn vanaf 40 euro te koop op conrad.nl. Tv heb ik minder verstand van, maar als je naar een grote electronica zaak gaat, zullen ze je vast kunnen helpen!