Hebben jullie ook een vaste volgorde sites die jullie bezoeken?

Ik kijk vaak eerst op mijn hyves, daarna mail, nu.nl, nufoto.nl en pas daarna andere sites, zoals deze of marktplaats. Hebben jullie ook zo'n vaste volgorde?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nu.nl; Yahoo.com; Goeievraag.nl.

ja hoor... ING.nl, Bizner.nl, prideofthewitch.nl, hyves.nl, wetteronline.de, nu.nl en goeievraag.nl En de rest laat ik over aan je fantasy...

Soms wel en soms niet; hangt helemaal van m'n hum af :)

klopt, email - nu.nl - iex.nl - chat - msn - goeievraag en dan in verschillende volgordes: lidl - eurobench - marktplaats - ebay - buienradar .........

Ja, meestal heb ik wel een vaste volgorde. 1. Hotmail.com 2. Hyves.nl 3. Metzynallen.nl (forum met vrienden) 4. Goeievraag.nl

Ja, meestal: 1. knmi.nl 2. buienradar.nl 3. sat24.nl 4. goeievraag.nl en dan pas anderen.

Outlook GeenStijl Kranten.com Bloglines (57 feeds) GoeieVraag

Vrijwel iedere dag hetzelfde 1. Gazzetta dello sport (www.gazzetta.it) 2. Algemeen Dagblad (www.ad.nl) 3. Telegraaf (www.telegraaf.nl) 4. Travian (www.travian.nl) 5. Goeie vraag 6. Verschillend.......... kan van alles afhangen

Meestal 1 Rssonline www.rssonline.nl 2 Krantenkoppen.nl www.krantenkoppen.nl 3 Mijn eigen site www.eendoodleuk.web-log.nl 4 GeenStijl.nl 5 Het laatste nieuws . www.hln.be

Ja. Ik ben begin met hotmail.com dan hyves.nl en daarna cu2.nl

De volgorde van mijn bladwijzerbalk en daar staat gv op de vierde plaats tussen twee kranten.

1. Hotmail 2. Hyves 3. Goeievraag

Alles tegelijk. Op de eerste pagina hyves.nl dan in een nieuw tabblad youtube.com; goeievraag.nl; hotmail.com; en soms de site van mijn school om te kijken of ik uitval heb.

1. www.nu.nl 2. www.affiliate-forum.nl 3. www.nedstat.nl 4. www.buienradar.nl 5.www.expertpagina.nl

Ja, ik heb ook een vaste volgorde. Of ik laad ze allemaal tegelijk en neus om de beurt wat rond. Verder heb ik ook nog een aantal sites in mijn hoofd die mensen/kranten/tijdschriften mij hebben aangeraden en die schieten tussendoor weer teboven en dan ga ik even kijken.

- 1. Mail 2. Teletekst 3. Telegraaf 4. NU.nl 5. De Stentor 6. New Zealand Herald 7. Google News 8. Airliners.net 9. Goeie Vraag 10. AD

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100