Als je een antwoord verwijderd,wordt het dan ook uit google verwijderd.?

Als je googled dan kom je antwoorden van GV tegen.
Maar als je ooit een antwoord gegeven hebt ,en dit ook weer verwijderd.
Gaat deze dan ook uit google.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Gelijk testen dacht ik. In dit geval met een verwijderde vraag.
gisteren is een vraag verwijderd waarop ik een antwoord had gegeven. De vraag is nog op google te vinden, daar kun je zien dat het een vraag van goeie vraag is. Als je op de link klikt krijg je de pagina van goeie vraag waarop staat dat de vraag niet meer bestaat.
Van mijn antwoord wist ik nog zoveel steekwoorden dat ik er goed op kon zoeken, het antwoord is helemaal niet meer te vinden op google (maar wel bij en verwijderde vraag, bij een gewone zal ik uitproberen)

Toegevoegd na 16 uur:
tja, de test met het verwijderen van een eigen antwoord is helaas mislukt. De moderators vonden het kort na middernacht nodig om in te grijpen en hebben mijn antwoord verwijderd (tegen -5!!!!!). Ik kan het nu niet op google vinden maar kan dus ook niet bewijzen dat het OOIT wel te vinden was want kort voor middernacht was dit nog niet zo. Wat nu wel is bewezen dat als je iets SNEL verwijdert (in dit geval na ca 2 uur) dat het niet meer te vinden is
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Google onthoudt behalve de webpagina zelf ook verschillende stadia van webpagina's. Dus op het moment dat jij een antwoord verwijdert zal die niet meteen verwijderd zijn uit het geheugen van Google.

Maar op den duur zal het wel verdwijnen, want hoe ouder een opgeslagen stadium van een webpagina is, hoe minder relevant 'ie wordt.

Ik weet niet precies welke standaarden Google hiervoor hanteert. Zo kun je van bepaalde hele populaire webpagina's nog opzoeken he ze er in het jaar 2002 uitzagen bijvoorbeeld.