Hoe kan ik een naam in een Facebook-post (van iemand met wie ik al vriend ben) clickable maken (dus blauw en vetgedrukte link).

Iemand zei me dat je een @ voor de desbetreffende naam zet, maar dat werkt niet. Iemand hier een tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
3.6K

Het beste antwoord

OK je moet het als volgt doen
Typ bijvoorbeeld Hallo @ en na de @ begin je direct de eerste letters van de naam van je vriend(in) te typen, een dialoog box zal komen en de namen suggeren en dan kun je klikken op wie je wilt.
De @ zal verdwijnen en de naam als een link tevoorschijn komen.
probeer maar, exact de aanwijzingen volgen.