tv kijken op computer lip synchronisatie niet goed heel irritant is hier wat aan te doen?

Als ik bv op cucrica tv afleveringen van Bones bekijk klopt de lip synchronisatie niet, ontzettend irritant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

als je computer niet traag is, dan zit het jammergenoeg in de aflevering zelf.

dan zou je het alleen kunnen oplossen door de aflevering te downloaden, en dan het geluid te bewerken. als het niet kunt downloaden, dan zit er niks anders op van een andere site te zoeken.

probeer op deze site anders een bones te kijken: http://tv.blinkx.com/show/bones/2lNw7dYSqvr99grP

of download gewoon ff de serie via een torrent, die zijn over het algemeen goed.
succes!