Wat is aan de hand met google maps?

Als je op routebeschrijving bij google maps. En dan bij punt :A, Japan invult en bij punt B, America met een C en je kijkt bij stap 27 staat er dat je de Atlantische Oceaan over moet kajaken. Aangezien dit de route voor een AUTO is is het heel erg vreemd.
Ook vreemd is als je A-Japan, B-China doet en dan bij stap 43 kijkt.

Is google gehackt of zo? Want dit lijkt me niet echt iets wat google normaal zou doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Haha, er zijn inderdaad wat vreemde beschrijvingen. Zo ook dat je de Atlantische Oceaan over moet zwemmen.
Dit is niet het werk van hackers, maar gewoon een grapje van de makers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is typisch een Google grapje. Een grappig antwoord op een grappige vraag. Want wie gaat er nu echt met de auto vanuit Japan naar Amerika? Niemand natuurlijk.

Er zijn nog veel meer van dit soort easter eggs zowel in google maps als in de gewone google search engine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad gewoon een grapje van de makers. Waarom zouden de mensen van Google geen lolletje mogen hebben?

Je kunt ook van Japan naar China, ook leuk.

Toegevoegd na 53 seconden:
Woeps, Japan-China stond al in je vraag. In dat geval: ga via Taiwan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Of ga van New York naar Honolulu. Of van Japan naar Australië.