Waarom kun je geen punten geven aan een profiel?

Ik vind het best leuk om bij iemand te kijken en zijn antwoorden door te nemen. Waarom kan ik dan als ik het overall best cool vind wat iemand heeft geantwoord of gevraagd punten geven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Goed idee... Wat ik doe als ik zoiets zie, dan geef ik achteraf een rits plus duimpjes, dus het kan wel indirect... en ik doe dat regelmatig... Vaak tot op de grens van GV, want ik ben daardoor namelijk al eens gestraft voor ongeoorloofd stemmen en het werd me ontnomen even... Nu is het zo dat ik bijna geen plusjes meer geef en al helemaal niet meer aan mijn partner... Want dan kunnen ze me helemaal van de site wissen, als ik weer eens controversieel ben...

Maar heel goed idee... Ik steun dat graag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tja, ik weet niet of het er door zou komen. Ik vind het persoonlijk wel een leuk idee en het kan mensen wel een idee geven van de 'waardevol'-heid van mensen op zich. Persoonlijk zie ik meer in de 'motivering' bij plusjes en minnetjes en vervolgens (wanneer motivering verplicht is) ook minnetjes mee te laten tellen. Of in ieder geval weer te geven in het profiel.

Het waarde geven aan een profiel lijkt me op zich niet raar als je vindt dat iemand een 'geloofwaardig' of 'onbetrouwbaar' karakter heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het willen geven van meer punten dan mogelijk is gebeurt mij ook wel is. Dit komt meestal door een gegeven antwoord waar ik vierkanter achtersta, welkom punten voor iemand die terug is en oude naam bekendmaakt waar ik blij om ben en de onderbouwing die gegeven is. In een reactie zet ik dan: ">+1" , en geef een aantal (3,4, 5) vragen van dat profiel een puntje.