wanneer ik video's wil bekijken via mijn labtop dan stottert hij bij het zien van de video's. wat is hier het probleem?..wat is de oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
capthavoc
13 jaar geleden
je technische spec van je pc zijn wel belangrijk om te weten ? en eventueel ook de snelheid van je internetverbindingen wat voor video bekijk je
youtube filmpjes dus streaming video
of een echte dvd ?

Het beste antwoord

Dit kan verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld een trage videokaart of te weinig werkgeheugen voorhanden.
Het zou ook nog aan de website liggen waar vanaf je kijkt.