Ik wil via Amazon.co.uk een nieuwe cameratas bestellen. Hoe kan ik betalen zonder creditcard?

Via Amazon.co.uk wil ik een nieuwe cameratas bestellen. Deze is daar namelijk omgerekend een euro of 30 goedkoper dan hier. Aangezien de verzending gratis is, scheelt het dus nogal wat.

Nu wil ik betalen, maar hoe doe ik dat zonder creditcard? Ik kan de optie Maestro kiezen. Dit staat op mijn Rabobank Wereldpas, maar hier kan ik niet mee betalen.

Hoe gaat dit in zijn werk zonder creditcard?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

https://www.3vcash.nl/

Dit is een prepaid creditcard. Je koopt een kaart bij de Primera, of online via iDeal. Je kiest het bedrag, tussen de 20 en 150 euro kun je er op zetten.
Als je hebt betaald krijg je het creditcard nummer, deze is 3 maanden geldig. Je kunt niet meer uitgeven dan je er op hebt gezet. Erg handig :)
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw. Nooit geweten, dat is handig.
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Kimath Heb je daar ook ervaring mee? Kortom: werkt het goed?
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, wil dat binnenkort eens doen, maar een paar vrienden van mij zeggen dat het ideaal werkt.