Waneer zijn bedrijven gratis te bellen met Skype zonder dat je een abbonement hebt?

Ikzelf heb Skype en tegen een betaling kan je bellen met telefoonnummers. Maar ik zie regelamtig enkele telefoonnummers (normale binnenlands nummers) die gratis zijn.

Waneer zijn die overigens gratis te bellen? Moeten die mensen zich opgeven bij Skype of..?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zeker weten doe ik het ook niet want als ik bel met mijn Skype account krijg ik te horen dat het gesprek gratis aangeboden wordt, Naar buitenland en sms moet wel betaald worden maar die kosten zijn zo laag dat het zeker de moeite waard is om er dan gebruik van te maken. Toegevoegd na 1 minuut: En dan nu het antweoord op je vraag, je kan alleen van Skype gebruik maken als je een account hebt. Sorry, zag het pas toen ik al geantwoord had.

Als een bedrijf aangemeld is bij Skype, dan bel je in feite van Skype naar Skype, en dat word kosteloos aangeboden. Veel bedrijven hebben reeds Skype ontdekt, en maken hier dus gretig gebruik van.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100