Hebben meer mensen dat RTL gemist niet in Google Chrome werkt?

Eerst krijg ik nog wel (een ontzettend lange) reclame te zien als ik een programma wil kijken via http://www.rtl.nl/xl/gemist/. Maar dan krijg ik de melding dat er een fout opgetreden is en of je Microsoft hiervan op de hoogte wilt brengen (zie afbeelding). Heeft iedereen hier last van met Google Chrome?

Google Chrome 7.0.517.44
Windows XP

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja had ik ook, toen ik een keer ging kijken ivm een vraag. Crash van de pagina in chrome en niet van heel chrome zelf trouwens. Je sluit alleen die ene pagina af, in ieder geval bij mij wel.

Ja, dat heb ik sinds vandaag ook. Heb er helaas nog geen oplossing voor gevonden, behalve Internet Explorer te gebruiken.

bij mij doet hij het ook niet dus je bent niet de enige... Ik weet alleen niet hoe we dit probleem op kunnen lossen.. ik ga altijd gewoon naar een andere browser... (Internet Explorer doet het wel gewoon) succes ermee ;)

Kan zijn dat het niet meer geschikt zijn voor Windows Xp, Ik heb net gekeken maar bij werkt het wel maar ik heb windows 7 Toegevoegd na 1 minuut: kan wel aan je browser liggen misschien dat je effe met firefox kan proberen

Bij mij werkt het wel en ik heb ook Google Chrome. Maar ik heb de nieuwste Windows-versie. Probeer het anders via Internet Explorer, dan lukt het vast wel.

Bij mij werkt het zowel onder Firefox als Google Chrome perfect.

Ja, ik schakel over naar Safari. Dat werkt perfect.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100