Hebben meer mensen dat RTL gemist niet in Google Chrome werkt?

Eerst krijg ik nog wel (een ontzettend lange) reclame te zien als ik een programma wil kijken via http://www.rtl.nl/xl/gemist/. Maar dan krijg ik de melding dat er een fout opgetreden is en of je Microsoft hiervan op de hoogte wilt brengen (zie afbeelding). Heeft iedereen hier last van met Google Chrome?

Google Chrome 7.0.517.44
Windows XP

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
werkt bij mij ook niet

Antwoorden (7)

Ja had ik ook, toen ik een keer ging kijken ivm een vraag.

Crash van de pagina in chrome en niet van heel chrome zelf trouwens.

Je sluit alleen die ene pagina af, in ieder geval bij mij wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat heb ik sinds vandaag ook. Heb er helaas nog geen oplossing voor gevonden, behalve Internet Explorer te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
zou letterlijk mijn antwoord zijn alleen ipv vandaag, eergisteren invullen :)
bij mij doet hij het ook niet dus je bent niet de enige... Ik weet alleen niet hoe we dit probleem op kunnen lossen.. ik ga altijd gewoon naar een andere browser... (Internet Explorer doet het wel gewoon) succes ermee ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan zijn dat het niet meer geschikt zijn voor Windows Xp, Ik heb net gekeken maar bij werkt het wel maar ik heb windows 7

Toegevoegd na 1 minuut:
kan wel aan je browser liggen misschien dat je effe met firefox kan proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
Ik heb vista en ook het probleem, dus daar ligt het niet aan. Is echt een browserprobleem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan alleen een tip geven om het met firefox browser te proberen
Bij mij werkt het wel en ik heb ook Google Chrome. Maar ik heb de nieuwste Windows-versie.

Probeer het anders via Internet Explorer, dan lukt het vast wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij werkt het zowel onder Firefox als Google Chrome perfect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik schakel over naar Safari. Dat werkt perfect.