Ik heb bij vergissing mijn map "Verzonden items"in Outlook geleegd. Kan ik de emails vanuit mijn provider (Gmail) nog weer in Outlook onderbrengen ?

Ik kan de emails wel vanuit mijn gmail-account naar mijzelf versturen, maar dat geeft geen originele kopie. Die zou ik graag weer terughebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Natuurlijk kan dat. Onder "Instellingen" in Gmail kun je alle mail in Outlook laten binnenkomen. Je hebt dat eerder al gedaan anders waren die mails immers nooit in Outlook terecht gekomen. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inloggen op je gmail account, de mijne stuurt ook alles op naar mijn pc, maar op je gmail account worden alle mails die binnenkomen bewaard in je postvak-in.
Tenzij je dit anders hebt ingesteld, of die ook leeg hebt gemaakt.
Deze verolgens dan nogmaals doorsturen naar je eigen adres.

Toegevoegd na 38 seconden:
verolgens =vevolgens....;-)

Toegevoegd na 59 seconden:
typen is een kunst...haha...vervolgens....