Kan het kwaad om alles in "temp" te verwijderen?

Ik wil graag voorzichtig doen met alles, maar ik denk er al een tijdje over na om alles in de "Temp" map weg te gooien. Het is er een zooitje met mega veel bestanden.

Moet ik voorzichtig met iets zijn of kan alles weg? Heeft dit nare gevolgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
15K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik doe dat regelmatig

Het beste antwoord

In principe kan het geen kwaad nee! Mocht je toch twijfels hebben dan zou je je PC kunnen rebooten. Dan een map aanmaken bijv: 'mijn_temp_mappie'. En dan alles daarnaar verplaatsen. Doe je dit en krijg je geen melding dat het in gebruik is door een applicatie op je PC.. en je PC werkt daarna gewoon goed.. dan weet je het zeker.
Rebooten is wel noodzakelijk want als je pc aan staat dan is er kan dat een applicatie net iets geschreven heeft in de temp map.

Het is eigenlijk gewoon een verzameling bestandjes/images etc van o.a. je internetbrowser die het makkelijker/sneller maken om je website te openen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat kun je doen zonder nare gevolgen, zolang de map zelf maar blijft bestaan. Het gaat namelijk om tijdelijke bestanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, hoor, kan je gerust leegmaken die map, ik ruim hem ook zelf geregeld op, kijk niks erin na, en nooit nergens geen problemen mee gehad..
Wel de inhoud van de map, de map zelf niet verwijderen, want anders weet windows niet, in welke map hij zijn temp filetjes moet opslaan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet een recente crash hebt gehad van MS-word ofzo, dan kan je alles gewoon weggooien. Veel programmatuur maakt gebruik van deze map om reserve-kopieen te maken.