Mijn website is op dit moment 1000 euro waard heb ik gecheckt. Stel nou dat ik het wil verkopen, waar wie en hoe???? MVG

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De waarde van websites is heel erg relatief. Je kunt een check doen, maar als niemand de site van je wilt kopen is het toch niets waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb idd een check gedaan op bizinformatie.nl....
het is dus 1000 eurowaard.... www.minedomain.com
hoe kan ik dit verkopen dan?
THNKS
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daarop is een site van een vriendin van mij die nog niet eens actief is (alleen nog maar een voorpagina) ook al 1000 euro waard.
tonijn
13 jaar geleden
Op diezelfde website www.minedomain.com zeggen ze dat ze dat domein voor je willen verkopen. Ik weet niet hoe betrouwbaar die mensen zijn, maar als ze zeggen dat ze de website 1000 euro waard achten en je vindt dat een mooie prijs, dan kun je ze toch gewoon vragen of ze dat voor je doen? Ik neem aan dat zij wel een percentage willen.

Antwoorden (2)

Een bedrijf kan wel checken wat je site waard is qua traffic, maar als niemand hem wil kopen, dan is die dus eigenlijk toch stiekem niets waard.

Kortom: die waardebepalingen zeggen helemaal niets. Dingen zijn waard wat men er voor wil geven en zo lang er niemand bij jou aan de deur klopt die zegt: Ik wil je site kopen voor 1000 Euro, is de site dus nog geen duizend euro waard (sorry).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt een website te koop zetten.

Bijvoorbeeld op de volgende site

http://websitestekoop.nl/