Als ik Twitter open zie ik: Everything in one place?....en het logo van NASA. Ik wordt geacht op OK, THANKS! te drukken....kan dit kwaad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het is gewoon een aankondiging van nieuwe functionaliteit van Twitter. Er is een pijltje bijgekomen waarmee je direct een handig overzicht te zien krijgt.
NASA wordt alleen als voorbeeld getoond.
Geen zorgen dus, het kan geen kwaad!
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hm.. In principe kan dit geen kwaad: Zelfs ALS ze kwaad willen, dan moet je eerst iets installeren. En daar krijg je -als je je pc goed hebt ingesteld- een melding van (Wilt u zus en zo downloaden / installeren, mag dit programma een wijziging aanbrengen).

Echter, op internet zie ik nergens informatie over een dergelijk actie van de nasa...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het toevallig een verkeerde fake url
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een tijdje geleden wel een virusaanval op een aantal grote bedrijven waaronder NASA geweest, misschien probeert iemand op de bekendheid van dit virus mee te surfen. Ik zou er maar niet op klikken.