Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het beste een accu voor mijn laptop kopen?

Ik heb een Compaq Presario en moet een nieuwe accu kopen... er staat op: 9i0890 CQ60-110ED partnr. 49842-001. Mediamarkt heeft ze niet. Er zijn allerlei online-winkels waar ze te koop zijn, maar waar kan ik zoiets nou het beste bestellen? Of, nog mooier, in welke winkel kan ik zoiets nou gewoon kópen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die kan je het best bestellen bij replacedirect.nl op het internet, dan heb je de scherpste prijs. En binnen 24 uur in huis. Gaat zeer eenvoudig je geeft gewoon het type laptop in op hun site en je kan kiezen uit de diverse accu's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In de dichtsbijzijnde elektronica winkel kun je beter om hulp gaan vragen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wat kleinere computerwinkels zijn vaak bereid zulke dingen voor je te bestellen. De grote winkels nemen vaak die moeite niet. Ga dus eens bij de computerboer om de hoek langs en informeer daar even. Ga er maar wel vast vanuit dat accu's erg duur zijn...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt..ik zal deze optie in gedachten houden..en zoek ondertussen nog wel even verder op dat wereldwijde web...
bij 4launch die hebben zo ongeveer alles en zijn niet te duur. . bovendien is de service prima!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gekeken...laten ze deze nou net niet hebben.. : (
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Balen..en bij Conrad?
Elektronicawinkels zijn vaak erg duur voor nieuwe accu's. Je kunt beter op Marktplaats kijken of op ebay.de. Daar zijn ze vaak nog goedkoper. Er is wel kwaliteitsverschil, maar dat uit zich niet in de prijs.

Toegevoegd na 3 minuten:
Is dit wat?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar ik ben niet zo weg van dat soort sites...je weet dan nooit echt zeker of je iets degelijks krijgt..is een kwestie van vertrouwen, dat weet ik..maar toch...of misschien daarom juist... : )

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding