hallo ik heb sinds kort een imac i5 maar hij maakt heel veel lawaai

zoals ik hierboven heb geschreven maakt de pc veel lawaai
ik denk dat het de airco van de pc is weet iemand hoe ik dit moet oplossen

groeten dado

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Er is een widget voor de mac, genaamd istat pro.
De fan in de Mac hoort nauwelijks geluid te maken (ik slaap naast mijn iMac, en heb nergens last van)
Dat istat pro laat oa zien hoe warm het in de kamer is, en hoe warm de harde schijf en processor zijn. Stel dat je je iMac voor de verwarming hebt staan, dan moet hij alles in het werk zetten om koel te blijven. Het geluid kan ook de cd-drive in de iMac zijn. Die maakt ook een zoevend geluid.
De link geeft je wat meer info, maar als de temp normaal is, en de fan vol aanstaat zal ik toch maar even terug gaan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad maakt de iMac i5 hier ook geen geluid, dus anders contact opnemen met Apple!