Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ati Mobility HD 5470 vs NVIDIA GeForce 320M grafische processor, welke is beter voor een laptop?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Hardware

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Heeft u een bepaald budget? Moet de accu erg lang mee kunnen? Bent u een fanatieke gamer? Zo ja, dan is de HD 5470 een goede keus. Als u liever NVIDIA heeft dan kunt u gerust NVIDIA kopen. U koopt nu in principe een grafische kaart die krachtiger is dan de mijne (ik heb een desktop-pc). Maar ik geef toe: de mijne is alweer 2 jaar ouder. Als u niet zo'n fanatieke gamer bent, of u gamed helemaal niet (zoveel), dan kunt u beter een goedkopere en minder krachtigere kaart kopen. Dit is beter voor de portemonnee
en voor de accu. Maar mijn keus zou zijn geweest: de HD 5470. Ik wens u verder veel succes en een prettige dag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing