Klok bij taakbalk weg?

hmmmm hier een screenshot

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
12K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je toevallig een groter bureaublad ingesteld dan je schermresolutie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nope, ik had hem nog 5 minuten geleden

Het beste antwoord

Rechtermuisknop klikken op de startbutton en vervolgens naar eigenschappen en kies systeemvlak, vinkje aan zetten en daar is de tijd weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de klok alweer, dankjewel!: D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HELE rare min, plus 1 zowiezo

Andere antwoorden (1)

Je kan de klok terugzetten door te klikken op de startknop, te kiezen voor Instellingen en dan voor Taakbalk en menu Start. Klik dan op Systeemvak en vink het vakje van systeempictogram KLOK aan. Klik dan op OK.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HELE rare min, plus 1 zowiezo