Hoe kan ik mijn videokaart updaten?

Ik heb nu een ATI mobility radeon HD 5730. Nou weet ik dat ik naar de site van ATI kan gaan en daar de bijbehorende driver moet zoeken en die dan moet installeren. Echter, als ik de bijpassende driver heb geinstalleerd doet mijn driver het niet meer. Zowel de oude als de nieuwe herkent mijn laptop niet meer (kan ik zien bij apparaatbeheer). Alsof er geen enkele driver meer opstaat. Dit probleem had ik ook met een NVIDIA geforce 7600 op mijn oude laptop. Blijkbaar update ik mijn drivers verkeerd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.8K
Kimath
13 jaar geleden
op deze manier update je je videokaart niet, slechts de driver.
Als je je videokaart wilt updaten, moet je een nieuwe kopen in de winkel.

Het beste antwoord

Je zou het eens kunnen proberen met een andere driver als de laatste welke je probeert.

Bij Guru3d heb je vaak veel verschillende en gemodificeerde drivers om problemen te voorkomen.

Uit onderstaande lijst zou je een aantal kunnen proberen, wellicht dat deze wel helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

probeer deze eens
http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonmob_win7-32.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Ik heb echter windows 7 64 bit en op die manier had ik het al geprobeerd. Als ik de progammas heb geinstaleerd houdt de driver er mee op.
Probeer Drivermax eens, de gratis versie laat je twee downloads per dag doen, en het programma zoekt zelf de benodigde drivers voor je.