Externe harde schijf groter dan hij eigenlijk is?

Ik heb een 500gb externe HDD, ik wilde een extra partitie erop aanmaken om een windows, linux of een andere OS erop te draaien, maar toen ik Paragon Partition Manager startte, kwam dit bericht : 'The Hard disk read/write operation has failed. This may be due to hardware problems' en dat 4 keer, en toen ik keek bij mijn 'harddisk01'[de externe hdd] zag ik 5 partities 1 van 219gb, 3 partitie met rond de 900gb en 1 van 25 mb. kan het zijn dat de schijf eigenlijk groter is dan dat ze werkelijk zeggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het lijkt er meer op dat er iets grondig mis is met de partitietabel van de HDD.

Er is geen fabrikant die een harddisk van bij 3TB gaat verkopen als 500GB.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan het dat komen doordat de hdd een keer is gecrashed dat ie dit doet?