laptop opladen met omvormer en accu

ik dacht dat ik gemakkelijk mijn laptop kon opladen door en omvormer te kopen die 12v 300v maakt. En ik heb van iemand een paar 12 volt accu's gekregen. Ik dacht wel dat het zou moeten lukken. Nu lukt het wel maar hij blijft aangeven dat hij aan netstroom verbonden is, maar hij laadt mijn originele accu niet op. En dat wil ik juist. Is er een manier dat hij wel mijn laptop oplaadt? Ik werk op veel plekken op school waar geen stopcontact is. Daarom

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (2)

eeeeuuuummm??? je wil je laptop op300V ( hoe kom je in vredesnaam op 300??) aansluiten?
of je wil met een accu van eem ( laat ik uit gaan van een kleine) 10 kilo in je tas rond lopen?

wat ik denk dat je bedoelt is dat je 12 om wil zetten naar 230v ( net spaning ) en daar je laptop lader op wil aansluiten? ( die het weer terugbrengen naar 19V? lekker energie zuinig:)

k denk dat je makelijker dit http://shop.conrad.nl/computer-en-kantoor/computer-toebehoren/notebook-stroomvoorziening/notebook-autonetvoeding/510510.html op je accu kan aansluiten.

maar let er op dat je accu spaning niet te laag wordt anders verziek je je voeding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De manier die je beschrijft is niet zo gek. Dat zou eigenlijk wel moeten lukken. Het zou kunnen dat de omvormer te weinig vermogen heeft voor de netvoeding. Dat lijkt echter niet zo waarschijnlijk. Wat staat er op de omvormer?