ASUS UX31a Wi-Fi valt weg, weet iemand een oplossing?

Mijn UX31a i7 staat boven (ong. 6 meter van router af).
Staat win8 op, als ik met kabel doe werkt het internet goed.
Als hij disconnected is en ik druk op mijn netwerk staat er "Kan geen verbinding maken met dit netwerk"
De stappen van de website van ASUS heb ik al doorlopen, helaas geen resultaat.
Wie kampt ook met deze problemen?

Toegevoegd na 40 seconden:
Wie kampt ook met dit probleem natuurlijk*

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Wat voor router heb jij?
En maakt jou router gebruik van een WPA(2) wachtwoord?

Fabrikanten hadden de gewoonte om bij oude routers standaard geen beveiliging in te bouwen.

Iedereen zou dan kunnen inloggen op jouw router, en daarmee instellingen kunnen aanpassen. Het kwam weleens voor dat de eigenaren dan werden buitengesloten.

Een reset van de modem zou dit dan kunnen verhelpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het signaal van een WiFi router gaat als een omgekeerder conus: \___/. Probeer eens die router op de grond te zetten, of deze in zijn geheel een verdieping lager te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je 6 meter vanaf de router zit is dit waarschijnlijk het probleem niet!
Elke wifi modem heeft minimaal bereik van 12 meter inc muren etc !