hoe kan ik het beeld van mijn monitor schoonmaken?[beschrijfing]

http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelCatalogEntry?storeId=10101&catEntryId=110141&categoryId=14807

ik mag het scherm niet aanraken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het best kun je een schoonmaaksetje gebruiken. Vaak zijn deze erg duur (rond de €12,-).

Op deze site is alles echter heel goedkoop en wordt alles snel thuisgestuurd. Zeer goede site:

http://www.budgetland.nl/plasma-lcd-computerschermreiniger-200-ml-p-1699.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je mag het scherm best aanraken hoor, je mag er alleen niet te hard op duwen.

Meestal kun je het goed schoonmaken met een vochtige doek.

Zelf gebruik ik meestal brillendoekjes: die zijn zo gemaakt dat ze niet kunnen krassen op glas.

Ik maak een brillendoekje licht vochtig, en daarmee veeg ik het scherm schoon. Is het erg vuil, dan gebruik ik nog een vochtig brillendoekje, of zelfs drie.

Daarna neem ik een droog brillendoekje om het scherm droog te vegen. Zo krijg je geen vlekken van opgedroogde waterdruppels.

Toegevoegd na 5 minuten:
Bij hardnekkige vlekken gebruik ik wel eens wat brillenreinigingsspul. Als het goed is voor mijn bril, is het ook goed voor mijn beeldscherm.
Cryofiel
13 jaar geleden
De aldi heeft deze week weer een aanbieding van die doekjes. Die kun je er prima voor gebruike. Kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie de plus niet...