Wat voor printer moet ik nu kiezen?

Ik ben aan een nieuwe printer toe. Tot nu toe heb ik altijd printers van HP gehad en was daar altijd tevreden over. Wat voor mij van belang is, is dat ik gewoon nette tekstdocumenten moet kunnen printen, foto's printen op aceptabel niveau en alles wat daar tussen in ligt. Ik wil maximaal 90 euro uitgeven. Kan iemand mij een leuk advies geven?

Toegevoegd na 16 uur:
Intensief zal hij niet gebruikt worden, hooguit 15 vellen tekst en 5 vel kleur (foto's) per maand. Waarschijnlijk zelfs minder, maar wanneer het nodig is, moet ik natuurlijk net zo veel kunnen printen als nodig is. Snelheid is niet echt belangrijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 goeie vraag..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef me dan ook eens een goed antwoord, amore...:)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb geen verstand van printers.. tesoro ;-))

Het beste antwoord

HP heeft als voordeel dat de printerkop is geïntegreerd in de cartridge. Vooral omdat je niet zoveel print, loop je bij een inkjet het risico dat je kop uitdroogt, zodat je bij een vaste printerkop de hele printer moet weggooien. HP lijkt mij in jouw geval een goede keuze. De Officejet 6000 test heel goed en kost € 83,-. Volg de link voor een test van printers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Waarom ga je niet verder met HP?
Was je er de laatste keer niet tevrden over?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor professionele behandeling adviseer ik je om eens de dixons binnen te lopen..
zij hebben meestal veel verstand als het om printers gaat!
Schrijf het type nummer en de prijs op, en zoek vervolgens of deze op internet elders goedkoper is ;) ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een merk en type wil ik graag van jullie krijgen. Ik ben op zoek naar goede ervaringen. Ik kan wel van alles gaan doorlezen, maar dat is altijd theorie. Ik ben op zoek naar praktijk ervaringen.
escape
13 jaar geleden
Als je te veel wilt betalen, dan is Dixons een goede keuze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gezegd dat ik tot 90 euro wil gaan, dus wat is nu te veel?
Kijk eens op printer.com. Die hebben een 'wizard' waarmee je kunt aangeven hoeveel je afdrukt, in kleur, etc. Uiteindelijk komt er een lijstje uit met printers waarbij ze niet alleen de aanschafprijs maar ook de cartridge kosten uitrekenen zodat je de totale kosten over een periode van 5 jaar kunt vergelijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem zeker geen EPSON!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren :)
Hoe intensief ga je de printer gebruiken? De prijs van de printer is van ondergeschikt belang, kijk eerder naar de prijs van de cartridges. Hp is goed, maar brother heeft voor thuisgebruik ook leuke printers, kijk eens naar Brother DCP-J715W, deze printer heeft echt heel veel features aan boord zoals WLAN bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op Kieskeurig. Hier kun je aangeven wat je belangrijk vindt en wat andere mensen van de printer vinden. Afgaande op de reacties hier heb ik gisteren een Canon pixma MP550 gekocht. Bij Dixons, goedkoper dan de andere "echte" winkels maar iets duurder dan de web winkels.