Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor printer moet ik nu kiezen?

Ik ben aan een nieuwe printer toe. Tot nu toe heb ik altijd printers van HP gehad en was daar altijd tevreden over. Wat voor mij van belang is, is dat ik gewoon nette tekstdocumenten moet kunnen printen, foto's printen op aceptabel niveau en alles wat daar tussen in ligt. Ik wil maximaal 90 euro uitgeven. Kan iemand mij een leuk advies geven?

Toegevoegd na 16 uur:
Intensief zal hij niet gebruikt worden, hooguit 15 vellen tekst en 5 vel kleur (foto's) per maand. Waarschijnlijk zelfs minder, maar wanneer het nodig is, moet ik natuurlijk net zo veel kunnen printen als nodig is. Snelheid is niet echt belangrijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
862
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 goeie vraag..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef me dan ook eens een goed antwoord, amore...:)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb geen verstand van printers.. tesoro ;-))

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

HP heeft als voordeel dat de printerkop is geïntegreerd in de cartridge. Vooral omdat je niet zoveel print, loop je bij een inkjet het risico dat je kop uitdroogt, zodat je bij een vaste printerkop de hele printer moet weggooien. HP lijkt mij in jouw geval een goede keuze. De Officejet 6000 test heel goed en kost € 83,-. Volg de link voor een test van printers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Waarom ga je niet verder met HP?
Was je er de laatste keer niet tevrden over?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor professionele behandeling adviseer ik je om eens de dixons binnen te lopen..
zij hebben meestal veel verstand als het om printers gaat!
Schrijf het type nummer en de prijs op, en zoek vervolgens of deze op internet elders goedkoper is ;) ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden