Waar kan ik een IrDa Infrarood adapter naar USB kopen, welke ook op Windows 7 64bit kan werken?

Toegevoegd na 1 uur:
Het is voor een PDA welke ik nog steeds gebruik, maar waarvan er geen usb-drivers van zijn en nog worden ontwikkelt. Het werkt niet met windows7. De enige oplossing die het internet aangeeft is via IR adapter.
PDA is een sony clie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je kan deze proberen ? zie link
Er staat wel dat xp er mee werkt en lager versies
wellicht werkt het met compatibel modus
maar
Volgens mij vindt windows 7 de driver vanzelf
geen driver nodig en dat 64 bits heeft er niet zoveel mee te maken
Vraag desnoods de verkoper of hij het kan testen op een windows 7 computer ?

wat wil je precies doen want wellicht is ook bleutooth een optie ?
capthavoc