Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke hardware moet een laptop hebben om een tijd mee te kunnen? (of een desktop pc kunnen vervangen)

De laptop moet applicaties als office 2010, Illustrator en Photoshop vlot kunnen draaien.
Het kunnen spelen van directx9 games zou mooi zijn!

Toegevoegd na 1 dag:
Ik ben vooral geinteresseerd in welke processors en videokaarten voor de laptopwereld goed zijn gekwalificeerd. Ik heb nu een Turion 2 64 x2 (1,9 GHz) en een geforce 8400M G kaart erin, maar dat is onvoldoende voor directx9 games.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
627

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

net zoals hierboven + ram geheugen > 4 GB DDR3 en een goeie processor met een i5 of nog een beter een i7, als u echt voor het gamen gaat, zou ik de link hieronder aanraden:

Toegevoegd na 10 uur:
Als u veel geld in bezit heeft zou u best een 1GB NVIDIA 335M als grafische kaart gebruiken en een intel i5 of i7

U heeft ook nog uitzondere grafische kaarten onder andere:
CrossfireX™ 1GB ATI Radeon™ Mobility HD 5870
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een interne of externe harde schijf van 500 GB zou fijn zijn en natuurlijk een videokaart van minstens 512 mb zou al wonderen kunnen verrichten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding