Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Amino TV box 7x v2 hoe groot mag sd kaart zijn?

Hallo allemaal, van mijn internetprovider (youfone) heb ik een tv box merk amino type 7x v2. Hier past een sd kaart in. Helaas kan ik nergens vinden hoe groot deze kaart mag zijn. kan iemand mij vertellen hoe groot deze kaart mag zijn?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Je kunt meestal een SD-kaart tot 32 GB gebruiken in de Amino TV box 7x v2. De box ondersteunt vaak SD en SDHC kaarten, maar geen SDXC kaarten die groter zijn dan 32 GB.

Let ook op dat het belangrijk is om een goede, snelle kaart te kiezen voor een betere prestaties. Als je twijfels hebt, is het altijd goed om de handleiding van de box te checken.

Wie heeft ervaring met het gebruiken van een SD-kaart in de Amino TV box? Welke kaart werkte voor jullie het beste?
(Lees meer...)
een uur geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing