Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een epson wf 7710,als ik zwart print dan print hij zwart en blauw. Hoe verhelp ik dat?

Ik heb al mijn printkoppen al gekuist.

6 maanden geleden
in: Hardware
gvrox
6 maanden geleden
Wat wordt er dan zwart en wat wordt er blauw, of zit daar geen logica in? Of loopt de zwarte inkt uit en dat ziet er blauw uit? Een foto ervan zou kunnen helpen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je Epson WF 7710 zowel zwart als blauw print, kan dat wijzen op een probleem met de inktcartridges of de printkop.

Je hebt de printkoppen al gekuist, dus dat zou dat probleem al moeten verhelpen. Controleer ook of de zwarte inktcartridge goed is geïnstalleerd en niet leeg of beschadigd is.

Soms helpt het om een testpagina te printen om te zien welke kleuren goed werken en welke niet. Als dat niet helpt, kan het ook een probleem zijn met de printerinstellingen of een softwareprobleem.

Wie heeft soortgelijke problemen ondervonden met een printer? Welke oplossingen hebben jullie gevonden?
(Lees meer...)
6 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing