Waarom lukt het niet om foto's en video's van mijn iPhone te verplaatsen naar een externe HD?

Ik heb mijn telefoon verbonden met mijn PC, waarop ook een harde schijf van 1 terrabyte zit. Op mijn telefoon zit ongeveer 80 GB aan foto's en video's en die hele map selecteer ik met 'knippen' en dan doe ik 'plakken' op mijn harde schijf die nog maar voor ongeveer 1% is gevuld. Ik krijg dan wel zo'n balkje te zien op mijn PC waarbij staat 'verplaatsen naar...' maar na een tiental minuten stopt het en is er niks verplaatst.
(even ter verduidelijking: het is een externe harde schijf die in een USB-poort zit, net als mijn telefoon in een USB-poort ernaast zit)

7 maanden geleden
in: Hardware
ronron1212
7 maanden geleden
misschien eens niet alles tegelijk doen maar een paar keer een plukje.

Geef als eerste antwoord