Ik hoor 320 GB op mijn laptop te hebben ik heb maar 149 als ik bij mijn computer kijk :S hoe komt dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zeer waarschijnlijk is je schijf in partities opgedeeld. Een deel voor je Systeem (C; normaalgesproken) misschien een deel voor de fabrieksrecovery (bij bijvoorbeeld HP's) en een derde partitie waarschijnlijk die nu nog leeg zal zijn. Het zou kunnen dat je 2e/3e partitie nog niet is geformatteerd, dat kan je dan doen bij diskmanagement/schijfbeheer (rechtsklikken op 'deze computer' en dan op 'beheren'). Bij schijfbeheer zie je dan een overzicht van je schijven en wellicht zie je daar dan hoe je harddisk is opgedeeld. Succes ermee!

Allicht is een deel in gebruik; als die laptop nieuw is dan kan dat geen verklaring zijn. Is de laptop misschien gepartitioneerd?

Gebruik het programmaatje SIW (onderstaande link) om alles te weten te komen over je computer. Misschien zijn er twee harde schijven of is een deel al in gebruik.

Bronnen:
http://www.gtopala.com/download/siw-setup.exe

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100