Hebben toetsenborden met dunne toetsen een naam?

zie afbeelding.

dit toetsenbord heeft dunne toetsen, is er een naam voor dit soort toetsenborden? zodat ik er makkelijker naar kan zoeken...?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De dunste soort heet in het Engels Ultra-thin keyboard (wordt ook wel aan elkaar geschreven ultrathin, of los ultra thin).
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De meeste fabrikanten noemen dat een laptop- of notebook-style keyboard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ultra-thin keyboard is het goede antwoord ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met name zijn dit toetstenborden die zijn afgeleid van de laptoptoetsen deze worden chicklet toetsen genoemd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik moet er wel bij zeggen dat het je gekozen voorbeeld niet helemaal overeen komt met de echte chicklet zoals ik dat heb aangegeven, maar wellicht bedoel je die eigenlijk wel ;)