Hoeveel kost een goeie pc ?

eeen windows 7 home edition met een ram van 4 gb en een grapic kaart van 515 mb met een 64 bit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
2.2K

Het beste antwoord

tussen de 250 en 500 euro, beetje afhankelijk van je overige specificaties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je moet rekening houden met ongeveer 450 euro, dan heb je een hele goede pc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
600 euro, 1 maand geleden.
Let ook op waar je hem koopt en wat voor garantie je hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuw of 2ehands?

persoonlijk zou ik zo'n systeem 2ehands kopen, maar dat zou ik weer afraden als je niet zelf een onderdeel kan vervangen.

2ehands
windows 7 home koop je voor iets meer dan 100,-
voor minder dan 250,- koop je 2e hands leuke systemen,
voor de zekerheid kan je er een nieuwe harddisk inleggen voor 50,-

nieuw:
het basissysteem op tweakers.net kost 525,
zonder windows 7, maar met 20inch monitor (95,-)