Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik verschillende videokaarten van 2 verschillende merken op 1 pc zetten?

Hallo iedereen!
Ik ben van plan om een bitcoin setup te gaan bouwen, Ik wil graag meerdere videokaarten in mijn moederbord doen, (hij heeft aansluitingen voor meerdere videokaarten, zie foto)
Mijn vraag hierbij is kan ik verschillende videokaarten van verschillende merken zoals een AMD en een NVIDA videokaart aan 1 moederboard connecten?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hardware
5.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat kan wel alleen zal dan de multi GPU technologie als SLI (Nvidia) of Crossfire (AMD) niet werken maar als je dat toch niet wilt of niet nodig hebt dan moet je het gewoon doen
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Ja dat kan, ook als je wil minen.

https://www.youtube.com/watch?v=exjRTIZu89Q&list=PUGQ3XHtsH8Q9iQr9bFbgfDA&index=7
6x nVidia en 6x AMD setup
(Lees meer...)
LeonardN
3 jaar geleden
Het moederbord wat je erbij hebt gezet heeft maar 1 slot voor een videokaart, de andere witte zijn pci slotjes.

Er zijn mogelijkheden om verschillende videokaarten te verbinden, alleen moet je alles wel goed afstellen in de bios en settings van AMD en Nvidia.

Nvlink is trouwens de opvolger van sli.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding