Hoe kan je Google Stadia betalen zonder creditcard?

ik heb geen creditcard is er een mogelijkheid om stadia pro bundle te krijgen zonder creditcard? ik heb vernomen dat primera cadeukaarten van VISA verkoopt is het mogelijk om zo stadia te kopen?

3 jaar geleden
in: Hardware
7K

Antwoorden (2)

Betalingen van Stadia worden beheerd met Google Play Store.
Je kunt daar betaalmethodes toevoegen door het zijmenu in de Play Store te openen. Daar kies je ‘Account’ en vervolgens selecteer je ‘Betaalmethoden’. Kies voor ‘iDeal-betaling toevoegen’ en selecteer vervolgens je bank om aan de slag te gaan. Zodra je een betaalde app of game downloadt, doorloop je het iDeal-proces.
Daarnaast kun je in winkels Play Store tegoedkaarten kopen.
SimonV
3 jaar geleden
of neem een prepaid creditcard.
bijvoorbeeld https://n26.com